Saturday 22 September 2012

i'm waiting ur.. (DASHBOARD BARU?)

Takkan hidup tak pernah ada perubahan kan ? Semua orang nakkan perubahan . Termasuk juga lah orang yang mengelola BLOGGER.COM ni . Diorang pun nak jugak menaiktarafkan blog ni . Macam juga facebook . Seringkali berlaku perubahan , tahun demi tahun . So , dengan perubahan yang mendadak ni , aku harap korang boleh berdikari godek-godek , belek-belek setting yang ada dalam blog new interface ni heh . Tak de lah banyak yang berubah sangat pun . Cuma korang kena pandai-pandai lah explore sendiri . Apa yang tak tahu , boleh je tanya aku . Ada masa , aku free , insyaAllah aku akan reply setiap semua pertanyaan korang tu . Dashboard baru sebenarnya banyak kelebihannya dari dashbord lama dari segi SEO . Oh yeah . Sebenarnya , tak banyak aku tahu pasal SEO bagai ni . Sebab tu aku tak pernah tulis entry pasal SEO . *sorry bout that ya ! Apa-apa pun , korang kena banyak bersabar ! Jangan disebabkan ini , mood korang nak UPDATE "monyok je.. OKEY..teruskan hidup anda

No comments: